Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru:
W celu zwrotu towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Pobierz tutaj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Dołącz go do przesyłki.


2. Odesłanie produktu
Produkty wyślij na adres:

Kontakt i dane firmy
Zanetti.com.pl
KRAK-US Sp. z o.o.
ul. Stoczniowców 1
30-709 Kraków
NIP: 6783183272
 
telefon kontaktowy: 690800413
adres mail: sklep@zanetti.com.pl 

 

UWAGA!

Zwrotu towaru należy dokonywać tylko w oryginalnych opakowaniach. Towar uszkodzony przez klienta nie będzie przyjmowany.
Firma Zanetti.com.pl zastrzega sobie prawo do pomniejszenia wartości zwrotu środków w przypadku, gdy towar posiada ślady użytkowania obniżające jego wartość zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Zapoznaj się z regulaminem zwrotów
 
§1 - prawa konsumenta
  1. Klientowi/konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towarów w terminie 14 dni bez potrzeby podania przyczyny czy powodu zwrotu zgodnie z ustawą  z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta art. 27
  2. Termin liczony jest od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki
  3. Do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy służy klientowi odpowiedni formularz (kliknij aby pobrać formularz), który należy uzupełnić i wysłać wraz zwrotem oraz wysłać na adres mail: sklep@zanetti.com.pl
  4. Klient/konsument w przypadku odstąpienia od umowy dokonuje zwrotu na własny koszt, sprzedawca zaś zobowiązuje się do zwrotu kosztów zakupionych produktów.

§ 2 - obowiązki  konsumenta

  1. Konsument/klient w przypadku odstąpienia od umowy, jest zobowiązany zwrócić na własny koszt zakupiony produkt w stanie nie zmieniających jego właściwości i charakteru produktu
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4), sprzedawca pozostawi sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości produktu.
  3. Zwracany produkt przez kupującego/konsumenta powinien być w opakowaniu oryginalnym nie posiadającym oznak użytkowania, w przeciwnym wypadku mają zastosowanie regulacje z §2 pkt.2

 

§ 3 - postanowienia końcowe i informacje dla kupującego

    1. Towary zwracane nie mogą nosić znamion używania i muszą być w opakowaniach oryginalnych
    2. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu konsumentowi dokonanych przez niego płatności niezwłocznie, nie później  jednak niż w terminie 14 dni od dnia zwrotu produktu do sprzedającego.
    3. Sprzedawca informuje, że ewentualne koszty zwrotów towarów w przypadku odstąpienia od umowy ze strony konsumenta oraz koszty dostawy tego towaru do konsumenta będzie ponosił konsument. Sprzedawca dokona zwrotu kosztów poniesionych za produkty nie wliczając kosztów dostaw czy zwrotów (koszty dodatkowe)
    4. PRODUKTY NABYWANE NA ZAMÓWIENIE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI