Regulamin sklepu internetowego Zanetti.com.pl
- Zakupy bezpośrednie można dokonać tylko na produktach gdzie umieszczona jest cena, na pozostałych produktach można zadać pytanie dotyczące chęci zakupu z podanymi ilościami - nasza obsługa sklepu odeśle w jak najkrótszym czasie odpowiedź z naszą ofertą.
- Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę www.zanetti.com.pl
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności oraz sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.zanetti.com.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena widniejąca obok produktu jest wiążąca tylko po fakcie potwierdzenia przez obsługę sklepu przyjęcia do realizacji zamówienia przez przesłanie do klienta takiego potwierdzenia. UWAGA! informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy kupna sprzedaży.
- zanetti.com.pl zastrzega sobie prawo zmian cen towarów znajdujących się w ofercie, a także wprowadzania lub wycofywania produktów z oferty oraz prawo do przeprowadzania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu www.zanetti.com.pl
- Po rejestracji, jak również po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje wiadomość email z treścią zawierającą link potwierdzenia rejestracji bądź zamówienia. Kliknięcie na link powoduje zatwierdzenie rejestracji bądź zamówienia.
- Zamówienie wchodzi w tryb realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Po 7 dniach od dnia zamówienia w przypadku braku wpłaty na konto firmy zamówienie jest anulowane.
- Zamówienia można składać za pomocą e-mail tylko po uzgodnieniu z obsługą firmy.
- Firma zanetti.com.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystania i powielania zdjęć dostępnych na witrynach należących do firmy. Wszelkiego rodzaju wykorzystywanie materiałów udostępnianych przez firmę zanetti.com.pl bez wyraźnej zgody reprezentanta firmy będzie karane zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi praw autorskich. Autorskie zdjęcia dostępne na witrynach firmy zanetti.com.pl są wykonywane przez wewnętrzne stacjonarne studio i są własnością firmy zanetti.com.pl.
- Firma zanetti.com.pl zastrzega sobie prawo do edycji formularzy zamówień.
- Dane osobowe Klientów sklepu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
FAKTURY
- Faktury za zakupione produkty wysyłane są w formie mailowej (PDF) na adres mailowy wskazany przez klienta w panelu klienta dokonując rejestracji. Jeśli faktura ma być wysłana na inny adres mailowy, prosimy o zaznaczenie tego w uwagach. Akceptując regulamin niniejszym klient akceptuje taką formę otrzymania faktury.
CZAS REALIZACJI I DOSTAWY ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca przy każdym produkcie umieszcza przypuszczalny termin dostawy. Z uwagi na niezależną pracę spedytorów czas ten może ulec wydłużeniu. Sprzedawca poinformuje kupującego o ewentualnych przyczynach przedłużenia tego okresu na co kupujący będzie mógł wyrazić zgodę lub odstąpić od umowy
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności; W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Kupujący są informowani o każdej zmianie statusu zamówienia pocztą elektroniczną na podany podczas zamawiania lub rejestracji adres email.
- W przypadku chwilowej bądź całkowitej niedostępności w magazynie sprzedawcy lub u dostawców zamówionych towarów, klient zostanie poinformowany o statusie zamówienia i terminie realizacji za pośrednictwem poczty internetowej lub telefonu. W takiej sytuacji kupujący decyduje się na formę realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia lub rekompensata finansowa - obniżenie ceny).
Zwrot towarów - odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Adres zwrotu:
KRAK-US Sp. z o.o.
ul. Stoczniowców 1
30-709 Kraków
Zwrot towaru:
W celu zwrotu towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Pobierz tutaj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, dołącz go do przesyłki lub wyślij na adres mail: sklep@zanetti.com.pl
2. Odesłanie produktu
Produkty wyślij na podany adres zwrotów
3. Zwrot środków
- sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności
- w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
- sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
UWAGA!
Zwrotu towaru należy dokonywać tylko w oryginalnych opakowaniach. Towar uszkodzony przez klienta nie będzie przyjmowany.
Firma zanetti.com.pl zastrzega sobie prawo do pomniejszenia wartości zwrotu środków w przypadku, gdy towar posiada ślady użytkowania obniżające jego wartość zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Klientowi/konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towarów w terminie 14 dni bez potrzeby podania przyczyny czy powodu zwrotu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta art. 27
- Termin liczony jest od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki
- Do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy służy klientowi odpowiedni formularz (kliknij aby pobrać formularz), który należy uzupełnić i wysłać wraz zwrotem oraz wysłać na adres mail: sklep@zanetti.com.pl
- Klient/konsument w przypadku odstąpienia od umowy dokonuje zwrotu na własny koszt, sprzedawca zaś zobowiązuje się do zwrotu kosztów zakupionych produktów.
§ 2 - obowiązki konsumenta
- Konsument/klient w przypadku odstąpienia od umowy, jest zobowiązany zwrócić na własny koszt zakupiony produkt w stanie nie zmieniających jego właściwości i charakteru produktu
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4), sprzedawca pozostawi sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości produktu.
- Zwracany produkt przez kupującego/konsumenta powinien być w opakowaniu oryginalnym nie posiadającym oznak użytkowania, w przeciwnym wypadku mają zastosowanie regulacje z §2 pkt.2
§ 3 - Reklamacja odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Klient zobowiązuje się do niezwłocznego dokonywania odbioru ilościowego i jakościowego Produktów, a w razie stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych (w tym powstałych w wyniku dostawy) do zgłoszenia i wystąpienia z reklamacją niezwłocznie, nie później niż: w terminie 3 dni – w przypadku Przedsiębiorcy; w terminie 14 dni – w przypadku Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta. Reklamacja Przedsiębiorcy z tytułu uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego nie będzie uwzględniana, w przypadku niesporządzenia protokołu szkody z dostawcą i niedostarczenia go wraz z reklamacją. Wszelka ewentualna odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy jest ograniczona do kwoty Zamówienia złożonego przez Przedsiębiorcę.
- Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi przysługuje ponadto prawo do złożenia reklamacji Produktu w trybie rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej zgodnie z przepisami KC.
- Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do złożenia reklamacji Produktu w trybie rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy na mocy art. 558 § 1 KC.
- Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sklep@zanetti.com.pl. Do zawiadomienia należy dołączyć dowód zakupu Produktu. - Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania lub siedzibę, adres e-mail oraz numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić ewentualny zwrot pieniędzy) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
- Gdy jest to niezbędne produkt, należy dostarczyć na adres sklepu. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych przesłanych za pobraniem.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Produkt wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu (zwrot pieniędzy na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego) lub zaoferuje mu inny, dostępny Produkt do wyboru.
- Niezależnie od postanowień niniejszego punktu, oferowane Produkty mogą być objęte gwarancją producenta. Sprzedawca gwarancji nie udziela. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z rękojmi. Jeżeli Produkt objęty jest gwarancją, to informacja o gwarancji udzielonej przez producenta zamieszczona jest każdorazowo w opisie produktu.
- Sklep dokłada wszelkich starań, aby jak najwierniej odwzorować kolory produktów na zdjęciu, ale nie ponosi odpowiedzialności za różnice wynikające z indywidualnych ustawień urządzeń użytkownika.
§ 3 - postanowienia końcowe i informacje dla kupującego
-
- Towary zwracane nie mogą nosić znamion używania i muszą być w opakowaniach oryginalnych
- Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu konsumentowi dokonanych przez niego płatności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia zwrotu produktu do sprzedającego.
- PRODUKTY NABYWANE NA ZAMÓWIENIE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI
§ 4 - informacje o promocjach
Informacje ogólne
- Promocje i rabaty nie sumują się
REKLAMACJE i GWARANCJE
- Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, produkty te obowiązuje gwarancja 12 miesięcy.
- Ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane za pośrednictwem email na adres: sklep@zanetti.com.pl
- Sprzedawca w terminie 14 dni powinien się ustosunkować co do danej reklamacji i w terminie nie dłuższym niż kolejne 14 dni ową rozwiązać
- W przypadku reklamacji, reklamowany produkt dostarcza na własny koszt kupujący a w przypadku zasadnej reklamacji koszty te są kupującemu zwracane na podane przez kupującego w protokole reklamacyjnym konto.
- W przypadku reklamacji zasadnej, koszty odesłanie wolnego już od wad produkty lub tez nowego ponosi sprzedający
- Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu produktu (rachunek/faktura)
- Reklamacje na towary wysłane do nas niekompletne będą z zasady odrzucane.
- Zwroty towarów zamawianych pod zamówienie - nie będą uwzględniane! Prosimy o przemyślane zamówienia
Informacje o formach płatności oraz zwrotach:
- przedpłata na konto firmy
Nazwa Banku: NestBankNumer konta: PL 57 1870 1045 2078 1064 9455 0001Kod SWIFT: NESBPLPW - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
- Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Mastercard
* Maestro - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
- W przypadku zwrotu towaru środki zwracane są klientowi w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie towaru.
Po zaksięgowaniu wpłaty, lub też w przypadku wybrania formy płatności za pobraniem towar wysyłany jest firmą spedycyjną.
- Ważne: Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku zniszczenia towaru przy transporcie. Z naszego magazynu spedytor odbiera przesyłkę zapakowaną i sprawdzaną trzykrotnie pod względem ilościowym jakościowym, wszelkie uszkodzenia opakowania lub zgniecenia kartonu koniecznie muszą być zgłoszone spedytorowi i należy żądać protokołu uszkodzenia przesyłki - tylko na tej podstawie możemy przystąpić do załatwienia reklamacji ilościowej i jakościowej. Bez tego protokołu nie uwzględniamy reklamacji ilościowych i jakościowych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep internetowy www.zanetti.com.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn od niego niezależnych, na przykład z powodu wadliwego działania sieci Internet lub wyczerpania się zapasów magazynowych dlatego też zamówienie otrzymuje formę prawną tylko i wyłącznie po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez miejscowo i rzeczowo właściwe sądy dla siedziby firmy zanetti.com.pl
KRAK-US Sp. z o.o.
ul. Stoczniowców 1
30-709 Kraków